Nehanbíme sa za to, že sme ľudia. Aj nám sa občas môže stať že spravíme chybu a preto riešime reklamácie prioritne. Poradíme Vám ako v takom prípade postupovať.

Ako uplatiť reklamáciu

Ak dôjde k pochybeniu a je potrebné uplatniť reklamáciu, žiadame Vás, aby ste nás bezodkladne kontaktovali a nahlásili reklamáciu. Keďže je pre nás každý zákazník dôležiý, budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť v čo najkratšom čase.

Vaše podnety môžete smerovať každý deň od 8:00 do 20:00 na tel. čísle 0948 365 012 alebo na email eshop@ekoprofil.sk, kde s Vami dohodneme najrýchleší a najvhodnejší spôsob vybavenia rekamácie. 

V prípade skladových výrobkov ako sú skladové okná, balkónové dvere, vchodové dvere či bezpečnostné dvere riešime reklamáciu okamžite. Podľa dohody zvyčajne vyriešíme reklamáciu výmenou výrobku alebo zľavou na dodaný výrobok. 

Ak sa jedná o výrobky vyrábané na mieru, reklamáciu riešíme v čo najkratšom čase. Ten je však závislý od daného problému a spôsobu riešenia reklamácie. Ak je potrebná výmena výrobku za nový kus, výroba nového kusu trvá približne rovnako ako výroba toho pôvodného.

Pre urýchlenie vybavenia reklamácia prosím dôkladne skontrolujte dodaný tovar pri prevzatí. Viditeľne poškodený tovar nepreberajte a vady zapíšte do protokolu prepravcu. Tovar, ktorý nebol viditeľne poškodený, prosím skontrolujte bezodkladne po prevzatí a prípadné chyby nám nahláste najneskôr do 24h od prevzatia tovaru od prepravcu. Nahlásenie po tomto termíne môžu značne skomplikovať a predĺžiť riešenie Vašej reklamácie.

Ak sa rozhodnete akýkoľvek tovar u nás reklamovať, pre urýchlenie vybavenia reklamácie nám prosím zašlite vyplnený reklamačný formulár ktorý máte k dispoícii na stiahnutie.